Събраните средства са звено „Майка и бебе” в гр. Габрово
Социалната кампания „Дари любов с babylove” на магазини dm събра сумата от 10 000 лв., които ще бъдат дарени в полза на Звено „Майка и бебе” в гр. Габрово, което подкрепя млади майки и бременни жени.
В съвместната кампания на dm България и SOS Детски селища всеки можеше да подкрепи една добра кауза в името на бъдещето на българските деца. В рамките на пет месеца при всяка покупка на пелени, гащички и протектори за матрак от dm марката babylove, 0,30 лв. отиваха за дарение на SOS Детски селища.
„Изключително сме щастливи, че имаме възможността да помогнем на една толкова благородна кауза“, заяви Цонка Иванова-Терзиева, управител Маркетинг и снабдяване на dm България. „В последните пет месеца един от основните ни фокуси бе да стимулираме съпричастността към младите майки и бременни жени в затруднение, които подкрепя Звено „Майка и бебе”. С гордост можем да заявим, че клиентите на магазини dm прегърнаха инициативата с огромно желание, което доведе и до успешния финал на кампанията.“
Звено "Майка и бебе" в гр. Габрово предоставя временно настаняване до 6 месеца за млади майки и бременни жени, които нямат подкрепа от семействата си и срещат трудности преди или в първите месеци след раждането. Сдружението работи с цел насърчаване на топлото отношение на майката към детето и изграждането на родителски умения, съдейства на младите майки за намиране на жилище, достъп до здравни услуги, намиране на личен лекар и започване на работа.
dm България не за първи път застава зад социална кауза, свързана със здравето на децата. Чрез вече изтеклата инициатива компанията се опита да насочи вниманието на обществеността към темите за предотвратяване на разделянето на деца и родители и за заздравяването на връзката между майката и нейното дете.
През 2019г., след провеждане на кампанията „Капачки за усмивки“, бе закупена медицинска техника за Интензивното отделение на Специализираната болница за активно лечение по детски болести „проф. д-р Ив. Митев“ - гр. София.
dm България провежда и кампанията „Слънчевите деца“, в резултат на която през 2019 г. подпомогна с дарение проекта по адаптирано плуване на Фондация „Живот със Синдром на Даун“.
Седем поредни години dm България организира кампанията „Веселите зъбки“ с подкрепата на Сдружението на българските зъболекари (СБЗ), която има за цел да изгради у децата правилни навици за устна хигиена още от израстването на първото им зъбче.
Шер и Грег Олман на обложка на албума им „Allman and Woman“ през 1977 г. в Лос Анджелис. Снимка: Getty
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари